Foarte multi dintre noi fie ca suntem liberi profesionisti, colaboratori sau ne gestionam propria afacere preferam sa lucram de acasa sau macar sa ne continuam lucrul acasa dupa orele de program. In oricare dintre aceste situatii avem nevoie de un spatiu special amenajat in care sa ne putem derula activitatea. Acesta poate fi reprezentat de o camera in sine, asta in cazurile in care vorbim de o casa spatioasa care sa permita acest lucru sau, in cele mai multe cazuri de un coltisor din living.
Pentru a obtine un spatiu ideal pentru munca trebuie sa respecti cateva reguli generale:
-
1. Nu folosi dormitorul pe post de birou, chiar daca spatiul iti permite acest lucru. Dormitorul trebuie sa fie destinat strict odihnei si somnului.
-
2. Amenajeaza biroul in living in coltul cel mai apropiat de fereastra. In acest fel vei avea lumina naturala atunci cand lucrezi acasa pe timp de zi.
-
3. Nu aglomera camera cu un birou masiv, care ocupa foarte mult spatiu. Opteaza pentru un mobilier de birou modern, realizat la comanda exact pe dimensiunile si nevoile tale.
-
4. Atunci cand amenajezi biroul de acasa alege si unul sau chiar doua rollbox-uri, ideale pentru depozitarea actelor.
-
5. Daca faceti echipa si la munca de birou iar spatiul va permite puteti amenaja un birou dublu la care sa lucrati aamandoi. Puteti castiga spatiu de depozitare daca apelati la rafturi suspendate pentru depozitarea actelor si a bibliorafturilor.
-
6. Alege un birou pe colt daca forma camerei ti-o permite . Vei folosi astfel o zona care altfel ar fi ramas oricum neutilizabila si economisi spatiu pretios.
-
7. Nu neglija scaunul de birou. Acesta iti poate corecta pozitia corpului sau, dimpotriva, iti poate da serioase probleme de sanatate. De aceea te sfatuim sa nu faci rabat de la calitate.
No comments
The comments are closed.